Albümdeki Eserler
Gönlümü Aşka Salan
Bir Gönülde İki Sevda Olamaz
Makber (Her Yer Karanlık)
Bilmiyordum Sevgiyi
Busen Ne Alevdi Dile Yüz Bir Yare Açtı
Sevdası Henüz Sinede Göynüm Gibi Sağdı
Sabrımı Gamzelerin Sihriyle
Sevdama İnan Kalbime Bir Lahzada Aktın
Söyleyin Güneşe Bugün Doğmasın
Ben Yemenimi Al İsterim
Aşkın Gözyaşları
İmdidad-ı Aşkıma Çeşmi Siyahındır Sebep
Yüzüm Şen Hatıram Şen
Nar-ı Hasret Yaktı Mahvetti
Evvelce Hudayı Tanımış Olmasa Gönlüm
Gittin Bu Gece
Yine Kalbim Taşar Ağlar
Memo
Gazelhan Hanende Hafız Burhan'ın (1897 1943) çeşitli dönemlerde yaptığı gazel ve şarkı kayıtlarından oluşan "Aşkın Gözyaşları" adlı albümü Kalan Müzik tarafından yayınlandı. Kapsamlı bir kitapla birlikte sunulan albümde Hafız Burhan'ın hayatıyla ilgili bilgilerin yanı sıra unutulmaz eseri "Her Yer Karanlık" (Makber) de yer alıyor.
Hafız Burhan Türk musikisinin yetiştirdiği en güzel ve güçlü seslerden biri belki de birincisi olarak 20. yüzyıl musiki hayatına damgasını vurmayı bilmiş "efsanevi" bir sanatçıdır. Olağanüstü gür tenor sesi dikkatleri çekmiş Roma Konservatuarı kendisine musiki eğitimi vermek için ısrar etmişse de öneri Hafız Burhan tarafından geri çevrilmiştir. Radyoda okuduğu zaman ses teknisyenlerinin zorluklarla karşılaştığı mikrofonların Hafız Burhan'ın sesine yeterli olmadığı anlatılır. Teknisyenlerin istediği ile mikrofona olabildiğince uzak bir noktada şarkı okuduğu söylenir.
Columbia için okuduğu 100 kadar plağı sayısız baskılar yapmıştır. Taş plak ve gazel deyince hemen akla gelen isim "Hafız Burhan" olmuştur. "Gazel" "taş plak" "gramofon" sözcükleri Hafız Burhan adıyla birlikte anılmıştır. Plaklara şarkılar türküler daği havaları ninniler çocuk şarkıları kantolar köçek şarkıları operetler kaydetmiştir. Hafız Burhan Türk musikisinde eşine-benzerine az rastlanmış bir şöhretin ve ilginin odağıdır. Hafız Burhan yaşadığı dönemde fasıllara katılmış sayısız konser vermiş kendi döneminde musikiden en fazla para kazanmış sanatçı olmuştur.