Bu kitap ile hem kültür endüstrisi ürünü olarak dijital oyun nedir bileşenleri nelerdir hem de Türkiye'de dijital oyun endüstrisinin kısa tarihçesi ile mevcut durumunu sorunlarını ve geliştirdiğimiz çözüm önerilerini tartışmaya açmayı amaçlıyoruz... amacımız dijital oyun üretiminin çeşitli aşamalarını bu aşamaları etkileyen bileşenleri özellikle Türkiye örneği üzerinden irdeleyerek kültür endüstrisi ürünü olarak dijital oyun üretimi sürecine belli kavramlar izleğinde bakarak oyun üretimin enformasyonel kapitalizmde temel bir üretim alanı olduğunu ortaya koymaktır. Ancak oyun geliştiricisi olmak isteyen biri de çalışmamızı değerlendirdikten sonra hem Türkiye'de dijital oyun endüstrisinin haritasına sorunlarına ilişkin bilgi sahibi olacak hem de birincil kaynakların öykülerini okuyarak insan kaynaklarında gerekli olan deneyim aktarımı konusunda donanmış olacak diye düşünüyoruz.