Yaratıcılığınız kadar geniş kapsamlı 3ds Max kitabı!
3ds Max'te yeni olsanız bile hemen modellemeye başlayın yaratıcılığınızın sınırlarını kaldırın!
A'dan Z'ye 3dsMax arabirimi 2008 sürümünün yeni özellikleri
Nesneleri seçmek nesne özelliklerini ayarlamak katmanları ve Scene Explorer'ı kullanmak
2D Spline'ları ve şekilleri çizmek ve düzenlemek
Materyaller kameralar ışıklandırma: animasyon ve render teknikleri
Patch ve NURBS nesneleriyle modelleme
Saç kürk ve kumaş eklemek özel materyal tipleri oluşturmak
Gelişmiş animasyon teknikleri animasyon Modifier'larının kullanımı
Animasyon katmanlarını ve Motion Mixer aracını kullanmak
Parçacıklar oluşturmak ve Particle Flow sistemi fizik temelli hareketleri Reactor ile canlandırma
Ters kinematikle çalışmak kemiklerle çalışmak karakterlere deri kaplamak
İleri düzey ışıklandırma ışık izleme ve Radiosity
Render elemenmtleriyle kompozitleme ve Video Post arabirimi