İran'ın çağdaş şairlerinden Sohrâb Sepehrî dönemindeki birçok yenilikçi şair gibi kendisi de Nima ve Tevel-lelî'den etkilenerek dörtlük ve Nima tarzı kalıplarla şiir söylemeye başladı. Ancak bir yandan Doğu sanatı mitolojisi dinler ve irfan; öte yandan ise Batı sanatı ve şiirine olan ilgisi ve derin bilgisi onu yeni ufuklara sürükledi. Özellikle İran'da sürrealist şiirin kurucusu sayılan Hûşeng İranî (1925-1973)'nin şiirlerinden etkilenerek dil ve düşünce bağımsızlığı yönünden çağdaşlarından ayrıldı.
«Ma Hiç Ma Negâh» (Biz Hiç Biz Bakış) adlı elinizdeki kitap şairin ustalık döneminde söylediği şiirleri içeren son şiir kitabıdır.
Prof. Dr. Ali Güzelyüz tarafından özgünlüğünün bozulmamasına özen gösterilerek Türkçeye çevrilen şiirler Farsça metinleri ile birlikte verilmiştir.