"Eski güzel günlerle değil yeni kötü günlerle başlayın."
Hal Foster Yeni Kötü Günler'de sanat ve eleştirinin son yirmi beş yılda geçirdiği büyük dönüşümü Bertolt Brecht'in bu nasihatinin ışığında inceliyor.
Cindy Sherman Thomas Hirschhorn ve Isa Genzken gibi farklı mecralarda çalışan sanatçıların işlerine Jacques Rancière Bruno Latour ve Giorgio Agamben gibi farklı "meşrep"lerden düşünürlerin yazdıklarının yardımıyla bakan Foster neoliberalizmin ve teröre karşı savaşın yarattığı küresel "acil durum"u sanat içinden anlamaya çalışıyor ve bize dört "kavramsal araç" sunuyor: abject arşiv mimesis ve güvencesizlik.
Yeni Kötü Günler çağdaş sanat ve eleştirinin günümüz dünyasının oynak ve bulanık gerçekliğine verdiği ve veremediği cevapları toparlayıp yeni sorularla tartışmaya açan cesur bir kitap.
"Foster ölçülü üslubuyla geniş okuyucu kitlelerine ulaşabilen o sayılı sanat tarihçilerinden." Guardian
Hal Foster Princeton Üniversitesi Sanat ve Arkeoloji Bölümü'nde Townsend Martin Profesörü ve October dergisinin editörlerinden.