Kemal Aslan 'Geceye Üç Şarkı Ve Yarım Kalmış Şiirler' adlı şiir kitabında günümüz ikili/özel ilişkilerinde yaşanan duygusal boşlukları ve bireylerin flörtleşme sürecini gerçek bir ilişkiye dönüştürememelerini irdeliyor. Özneler arasındaki bu ilişkilerin gerçek bir ilişkiye evrilememesini şiirsel bir duyumsayışla yapıyor.
Haz/keyif alma temelli bir anlayışın/arayışın sahih bir ilişkiye dönüş(e)memesini sorunsallaştıran Aslan özneler arası farklılıkların geçmiş travmaların kanayan ama konuşulamayan yaraların bu konudaki rolünü şiirin olanakları çerçevesinde ortaya koyuyor.
Aslan duyarsızlık anlık zevkler kısa süreli ayartmalar temelinde sürdürülen yüzeysel ilişkilerin karşılıklı nesneleştirme dayandığını öznenin kendi yaşamının faili olmasını engellediğine işaret ediyor.