Samet Altıntaş ikinci kitabı Tehlikeli Defterler'de gerilimi yükseltiyor müzikten sözcüklere
geçen ritmi de yedeğine alarak şiirin solgunlaştığı şu günlerde söze umudu diri tutuyor.
Biçimin içerikten sonra geldiğini ama anlama dâhil olduğunu gösteriyor. Baktığı dolaştığı
imgelemini dolaştırdığı mekân ve zamanın sınırı yok. Arada ustalara incelikli ve bir o kadar
da iddialı selamlar yolluyor. Onu annesinin değil acısının büyüttüğünü bir muammanın
kuyusunda çırpınan imgelerin göğe yükseltilmesi gerektiğini nar çiçeği kadar parlak
dumanlardan şiir çıkarmayı bilen bir şairle karşı karşıyayız.
Bâki Ayhan T.
Bir sevdalinka uçar da Boğaziçi'ne düşer çocuklaşır
Denizdeki martılar senin bakışındır
İnsan en çok kendini beklerken katılaşır
Bu yüzden her aşk otobiyografik ve yanlıştır.